joi, 18 aprilie 2013

Bacania Coco


Am avut o seara minunata din 3 motive.
 Primul este ca m-am vazut cu o prietena care imi da tot timpul o stare de bine. E genul de om care ma captiveaza cu povesti, ma inveseleste, ma asculta si de care mereu ma despart cu promisiunea ca nu o sa mai lasam asa de mult timp sa treaca pana ne revedem. Stiti si voi probabil cum e!
Al doilea este ca am fost intr-un loc special, la bacania Coco. E o casa frumoasa, veche, in care imediat cum ai pasit iti fug ochii in toate directiile: numai rafturi pline de bunatati, de la zacusca de casa la branza frantuzeasca si biscuitii cu parmezan si masline preparati special pentru bere. Le poti lua acasa sau le poti servi acolo, daca vrei. Trebuie doar sa urci pe scarile inguste de lemn, sa treci pe langa birou si sa te asezi comfortabil la masa mare din “sufragerie”. In loc de cartile din biblioteca, gasesti o colectie frumoasa de vinuri… tot pentru inspiratie. In cateva minute bacanul barbos si simpatic ne aduce tortul de mac si vinul comandat si “ne inchide usa”. Delicios, comod, discret,numai bun pentru povesti. M-a facut asa sa imi amintesc de casele frumoase cu incaperi inalte, de serbetul de trandafiri langa paharul de apa rece.
Al treilea motiv este ca am ales sa ma intorc acasa pe jos. Miros de primavara, de iarba proaspat taiata, de flori, oameni care alergau,mergeau pe biciclete.
Imi mentin starea mancand cu o lingurita mica dintr-o cutie mare de inghetata :) 

Bacania Coco o gasiti pe facebook aici:http://www.facebook.com/bacaniacoco 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu