joi, 2 mai 2013

Stiri una si una



Saptamana aceasta m-au amuzat teribil diferite mesaje, stiri, statusuri, etc. Ce e drept, mai rar se nimereste 1 Mai in saptamana patimilor!
Prima stire a venit de la Ziarul Financiar, care ne-a anuntat ca in weekend turistii au putut alege intre a face plaja la mare sau a schia pe partiile din Bucegi, unde stratul de zapada este de "aproape cativa centimetri".

A doua a venit de la prietenul nostru Mc Donalds, care a anuntat in postul Pastelui lansarea meniului Mc Mici. Astfel, toti oamenii care au fost puternic afectati de legea interzicerii gratarului pe marginea drumului, pot veni acum pe terasa la Mc Donalds, sa savureze niste Mc Mici.

Pe al treilea loc se afla statusurile de pe facebook de genul: "La denii" sau "La spovedit". Nu stiu ce ar trebui sa fac? Sa dau like? Daca dau share e ca si cum am fost si eu la denii? Oricum, daca vreti sa ajungeti si nu stiti cum si cand se intampla slujbele sau nu stiti ce rugaciuni e bine sa rostiti in perioada asta, Bisericile s-au unit cu tehnologia si au facut cateva aplicatii pentru Smartphone. De exemplu, prin aplicatia Manastirea Curtea de Arges te bucuri de "reminder pentru fiecare rugaciune in parte." Deh, omul cat traieste, invata!

In concluzie, saptamana aceasta am stat destul de mult pe net, m-am bucurat de o capitala mai libera si mai aerisita, insa mi-a fost tare dor de sinceritatea unui val izbindu-se de mal, de puritatea soarelui rasarind din mare pe Bolero, de pacatosii frumosi zgribuliti pe plaja in jurul unei sticle de vin.

Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu